12.5
Tänään kokopäivä asiakkaalla keskustassa. Päivittelin
asiakastiedostoja ja Active Directoryä. Asentelin uutta VPN ohjelmaa
läppäreihin. Kävin auttamassa asiakasta tiedoston tallennusongelmassa ja
kävin poistamassa toisilta asiakkailta HP:ssa löydetyt ongelmatiedostot
joilla HP kerää näppäinkomentoja talteen.
(http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/hp-tasta-syysta-koneemme-tallentavat-kaikki-nappainkomennot-mukana-lista-malleista-nain-korjaat-nolon-mokan-6648591)
Tarkistin myös sarjanumerot läppäreistä asiakastietoja varten. Luokanvalvoja tuli tekemään loppuarvioinnin.
15.5
Tänään kokopäivä keskustassa asiakkaalla. Aamusta asiakas tuli kysymään
apua kun kone ei käynnisty. Se meni suoraan BSOD tilaan, käynnistyksen
vianmääritys eikä palautus auttanut. Työkaveri kävi katsomassa myöhemmin eikä
löytänyt itsekkään ratkaisua. Kone on nyt meillä varastossa ja
koitetaan vielä korjata sitä. Asiakas sanoi että kone on muutenkin ollut
hidas ja kaatuilee joskus. Muuten päivystelyä.
-susanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti